Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują w relacjach pomiędzy Klientem /Zleceniodawcą,
a Serwisem / Zleceniobiorcą Jtronic elektronika samochodowa i określają warunki oraz zasady, na
jakich firma świadczy usługi na rzecz Klientów.
Wszelkie odstępstwa od Regulaminu lub dodatkowe warunki będą miały zastosowanie wyłącznie w
przypadku ich wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy zleceniobiorcą, a zleceniodawcą w formie
pisemnej pod rygorem nieważności.
Dane firmy:
Nazwa: Jtronic elektronika samochodowa Jarosław Jagiełka
Adres: 98-300 Wieluń, ul. E. Orzeszkowej 10
Adres do korespondencji: 98-300 Wieluń, ul. E. Orzeszkowej 10
Strona internetowa: https://jtronic.pl
NIP: 8982102573
Polityka prywatności – ochrona danych.
Dane każdego klienta wprowadzone są do systemu firmy za pomocą formularza na stronie
internetowej jtronic.pl, który wypełnia osoba lub firma zlecająca usługę. Firma ma prawo do dostępu
treści danych osobowych i możliwości ich poprawienia.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych udostępnianych przez Usługobiorców w celu świadczenia im
usług będących przedmiotem niniejszego Regulaminu jest firma Jtronic elektronika samochodowa
Jarosław Jagiełka.
Usługodawca, jako administrator tych danych dba o ich bezpieczeństwo i w szczególności chroni
przed dostępem osób nieupoważnionych.
Wszelkie dane Usługobiorcy gromadzone i przetwarzane są przez Usługodawcę w celu
prawidłowego, zgodnego z regulaminem świadczenia usług w szczególności w zakresie właściwego
wystawiania faktur, przelewów, prawidłowego wypełniania deklaracji i dokumentów w celu rozliczeń
Usługodawcy z Usługobiorcą za świadczone usługi.
Usługodawca może przetwarzać m.in. następujące dane osobowe Usługobiorców: nazwisko i imię,
dane firmy w zakresie właściwego wystawiania faktur, adres zameldowania oraz adres do
korespondencji. Adresy elektroniczne usługobiorcy, numer rachunku bankowego oraz nagrania
rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących, w których zawarte są ustalenia między
klientem, a zleceniobiorcą.
Usługi.
Przed zleceniem naprawy klient ma obowiązek skontaktować się z firmą telefonicznie bądź
mailowo w celu potwierdzenia oferty. Można to też weryfikować poprzez stronę internetową
jtronic.pl w menu wyboru bądź w zakładce „usługi”.
W przypadku zamówienia usługi bez wcześniejszego sprawdzenia oferty, serwis ma prawo
obciążenia zleceniodawcy dodatkowymi kosztami obsługi zlecenia.
Zlecenie usługi bądź zamówienie produktu odbywa się poprzez stronę internetową firmy jtronic.pl
wypełniając odpowiedni formularz kontaktowy, bądź wypełniając formularz nadesłany drogą
mailową do Zleceniodawcy, który jednocześnie akceptuje regulamin Serwisu.
Po złożenia zlecenia każdy klient otrzymuje indywidualny numer zamówienia, którym należy się
posługiwać.
Realny czas naprawy jest zawsze zależny od rodzaju części i postawionej diagnozy.
Weryfikacja części jest płatna niezależnie od postawionej diagnozy.
W przypadku części, które były wcześniej naprawiane bądź rozbierane przez inne firmy,
diagnostyka oraz sprawdzenie sterownika wynosi 650 złotych brutto.
Diagnoza zawsze wiążę się z ingerencją w część co może się wiązać z pogorszeniem jej stanu.
Zleceniobiorca nie odpowiada za stan części jeśli nie zostanie wykonana żadna naprawa.
Zleceniodawca wysyłając część do naprawy akceptuje koszt usługi, który znajduje się na
podstronie części lub, który został ustalony telefonicznie.
W przypadku napraw wymienione podzespoły staja się własnością serwisu wykonującego naprawę.
Naprawa modułów, których serwisy nie mają możliwości przetestowania uznaje się za zakończoną
w momencie potwierdzenia przez klienta, że dany moduł działa poprawnie na jego pojeździe pod
warunkiem pełnej sprawności pojazdu, w którym dana część jest zamontowana.
Serwis nie odpowiada za utratę danych programowych zawartych w uszkodzonych sterownikach.
Płatności.
Płatności dokonuje się po wykonanej usłudze za pośrednictwem kuriera za pomocą wysyłki paczki
pobraniowej, nie wyklucza to jednak możliwości opłaty przelewem na wskazany rachunek bankowy
firmy.
W przypadku konieczności odesłania części za granice Polski wymagana jest przedpłata.
W szczególnych przypadkach Firma może zażądać wpłaty zaliczki na wykonanie usługi.
Ceny usług podane na stronie internetowej bądź podczas konsultacji telefonicznej są cenami
orientacyjnymi
Szczegółowe koszty naprawy są zawsze przedstawiane po diagnozie części w siedzibie firmy.
Gwarancje.
Firma udziela gwarancji na wykonaną usługę tylko w zakresie zgłaszanego problemu co jest
jednoznaczne z tym, że nie udziela gwarancji na całą część.
Firma nie udziela gwarancji na wgrane nowe oprogramowanie. Firma nie udziela gwarancji na
oprogramowanie zawarte w naprawianym urządzeniu.
Firma nie udziela gwarancji na naprawę oraz próbę naprawy urządzeń zalanych wodą oraz
uszkodzonych mechanicznie.
Okres trwania gwarancji jest zależny od rodzaju usługi oraz stanu części.
Gwarancja zostanie utracona gdy:
– Zostaną naruszone plomby gwarancyjne.
– Część zostanie założona do auta z niesprawną instalacją elektryczną lub uszkodzonymi
podzespołami, z którymi współpracuje.
– Po otwarciu części zostanie stwierdzone uszkodzenie od zwarcia.
– Część zostanie zalana.
– Część zostanie zamontowana na brudny, bądź uszkodzony układ hydrauliczny.
– Zostanie stwierdzone mechaniczne uszkodzenie części.
– Część skoroduje na wskutek oddziaływania chemii lub warunków atmosferycznych.
– Nastąpi uszkodzenie silnika elektrycznego z powodu usterki sterownika.
Serwis oferuje Państwu gwarancję na przeprowadzone naprawy. Należy jednak pamiętać, że
gwarancja świadczona jest na konkretny podzespół, który został przez Serwis wymieniony bądź na
konkretną usługę, udzieloną przez Serwis. Gwarancja nie obejmuje innych usterek, które pojawią się
później, niezależnie od naprawy w Serwisie.
Np. Gdy sterownik jest naprawiany pod kątem braku komunikacji, gwarancja nie obejmuje innych
usterek np braku wysterowania elektrozaworu.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za straty klienta spowodowane przestojem powstałym w wyniku
dokonywania naprawy lub napraw w ramach gwarancji. Serwis nie partycypuje w kosztach oraz nie
zapewnia auta zastępczego na czas naprawy, naprawy gwarancyjnej oraz w przypadku przedłużonego
czasu naprawy.
Serwis nie odpowiada i nie zwraca kosztów za montaż/demontaż części, za koszty wysyłek oraz
koszty dostarczenia urządzenia, nawet w sytuacji gdy naprawa urządzenia pozostawionego do
naprawy w Serwisie, nie powiodła się.
Wysyłki i zwroty.
Należy zwrócić szczególną uwagę na wysyłaną część aby była ona odpowiednio zapakowana.
Nigdy nie należy wysyłać rozkręconych lub niekompletnych części.
Do środka paczki należy dołączyć numer zamówionej usługi, dane zleceniodawcy, adres zwrotny,
numer telefonu, kody błędów z diagnostyki, opis objawów usterki.
Serwis ma prawo zażądać odbioru osobistego części w przypadku dużego ryzyka uszkodzenia się
części podczas transportu.
Serwis ma prawo zutylizować część zleceniodawcy jeśli ten odmówi zapłaty za wykonane usługi
lub zostanie zerwany kontakt na okres powyżej 3 miesięcy.
Koszt odsyłki sprzętu do zleceniodawcy jest zawsze po stronie zleceniodawcy.
W przypadku nie odebrania przesyłki przez odbiorcę po powrocie paczki do serwisu, klient ponosi
koszt wysyłki za każdym odesłaniem paczki.
Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za straty bądź uszkodzenia wynikłe podczas
transportu lub wysyłki sprzętu.
Reklamacje.
Usługobiorca na podstawie gwarancji ma prawo do złożenia reklamacji na wykonaną usługę lub
produkt, pod warunkiem, że pojazd w którym zamontowana jest część został dokładnie sprawdzony
pod kontem występujących usterek.
Aby rozpatrzeć każdą reklamacje usługobiorca ma obowiązek do odesłania części do serwisu w
celu weryfikacji i umożliwienia jej rozpatrzenia i zasadności.
Czas rozpatrzenia reklamacji oraz na ewentualną naprawę lub wymianę sprzętu to 30 dni od
momentu dostarczenia części do siedziby firmy.
Serwis ma prawo w pierwszej kolejności zlikwidować usterkę bądź wymienić sprzęt na wolny od
wad.
W przypadku zwrotu kosztów naprawy następuje on w przeciągu 14 dni od dostarczenia do
siedziby firmy odpowiednich dokumentów, tj:
– formularz zwrotu kosztów.
– oryginał paragonu.
– podpisana korekta faktury.
Zwrot kosztów wykonany jest zawsze na kwotę za wykonaną usługę bądź jej część i nie jest
wliczony w niego koszt przesyłek kurierskich, montaży/demontaży części, itp.
W przypadku odesłania na reklamacje sprawnego sprzętu klient ponosi koszty wykonanych testów.
Usługodawca w przypadku żądania wykonania naprawy, a następnie odstąpienia od umowy w
trakcie trwania naprawy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez przedsiębiorcę do
chwili odstąpienia od umowy.
Kwotę zapłaty oblicza się wtedy proporcjonalnie do zakresu spełnionego przez firmę świadczenia z
uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny.
Zgodnie z Art. 38 Praw Konsumenta serwis nie przyjmuje zwrotu sterownika zaprogramowanego
zgodnie ze specyfikacją klienta tylko pod dany pojazd.
Czas na zwrot zakupionych produktów wynosi 14 dni od daty zakupu.
Postanowienia końcowe.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy kodeksu
cywilnego, jak również inne przepisy powszechnie obowiązujące.
Niniejszy regulamin stanowi integralną część zawieranych umów.
Niniejszy regulamin obowiązuję od 01.01.2021 r.
Zleceniodawca/ właściciel urządzenia:
…………………………………………………………..
…………………………………………………………..
Serwis:
Jtronic elektronika samochodowa Jarosław Jagiełka
Adres: 98-300 Wieluń, ul. E. Orzeszkowej 10.
Numer sterownika/modułu/komputera:
……………………………………………………………
Kody błędów DTC z diagnostyki komputerowej:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Objawy uszkodzenia:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….