Naprawa sterownika skrzyni biegów Mercedes A klasa W169, B klasa W245 CVT 722.8

Naprawa CVT sterowniak skrzyni Mercedes

Profesjonalna naprawa programowanie, klonowanie sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 w autach marki Mercedes.

Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to :

  • skrzynia przechodzi w tryb awaryjny,
  • auto rusza z trzeciego biegu, gdy świeci się kontrolka „MIL”,  Transmission visit workshop, Transmission Consult Workshop
  • usterka powoduje pojawienie się symbolu F na wyświetlaczu licznika,
  • skrzynia szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”,
  • nieprawidłowa, gwałtowna zmiana biegów,
  • brak możliwości jazdy,
  • brak prędkości z czujników obrotów,
  • uszkodzenie zaworów sterujących poszczególnych biegów,
  • brak komunikacji ze sterownikiem,
  • wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów.

Diagnostyka komputerowa wykazuje błędy:

  • 0793  Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b4 (czujnik prędkości obrotowej wtórnej napędu CVT  nie  jest dostępny)
  • 0722  Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (czujnik prędkości obrotowej zdawczej / wyjściowej napędu CVT nie jest dostępny)
  • 0723  Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (czujnik prędkości obrotowej zdawczej / wyjściowej napędu CVT) jest niewiarygodny
  • 0896  Niedopuszczalny zakres regulacji CVT, The gear ratio in the CVT is not permissible.
  • 0794  Gradient wskazań czujnika obrotów wtórnych (Y3/9b4), przekroczona wartość maksymalna
  • 0720 Speed gradient nPrimGrd  > nPrimGrdMax
  • 0717  Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b3 ( czujnik prędkości obrotowej pierwotnej napędu CVT ) nie jest dostępny
  • 0718  Gradient wskazań czujnika obrotów pierwotnych (Y3/9b3), przekroczona wartość maksymalna
  • 0730  Przełożenie CVT, nie jest dopuszczalne
  • 1634  Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony
  • 2722  Niedopuszczalne załączenie -bieg wsteczny- wystąpiło w CVT, gdy dźwignia zmiany biegów „N” była załączona
  • 0705  Czujnik zakresu wyboru CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) Y3/9b1 jest uszkodzony
  • 2731  Impermissible closing of hydraulic clutch ‚Forward gear’ has occurred in the CVT when selector lever ‚N’ was engaged.
  • 0894  The steel thrust belt in the CVT is slipping
  • 0741 Actuation of torque converter clutch not possible – uruchomienie sprzęgła przemiennika momentu obrotowego – niemożliwe –
  • 0720, 00D2, 00D4

 

P0896, P0793, P0722, P0730, P1634, P2722, P0717, P0718, P0794, P0720, P0705, P2731, P0894, P0741, 08961, 07931, 07221, 07301, 16341, 27221, 07171, 07181, 07941, P07201, 07201, 0721, 07051, 27311, 08941, 07411, 00D2, 00D4, 2801, 2800, 2299, 0792, P0793, P0792, P0722, P0723, P0896, P0794, P0717, P0718, P0730, P1634, P2722, P0705, P2731, P0894, P0741, P0720, P07201, 07931, 07921, 07221, 07231, 08961, 07941, 07171, 07181, 07301, 16341, 27221, 07051, 27311, 08941, 07411, 07201, 0721, 00D2, 00D4, 2801, 2299, 0792, 0720, 1826, 1939, 1940, 1824, 10033, P1815, P1826, P1939, P2198, 2223-1, 2299-1, 2801-1, 6319

Zapraszamy do kontaktu nr tel.: +48 693 255 955